Möjligheternas TV

Bredast utbud, inga bindningstider, inga dolda avgifter

Viktig info om covid-19

Kundmottagningen håller stängt pga. coronaviruset

Upplev friheten

Välj kanalpaket från olika leverantörer, få allt i en och samma box

Landets bredaste utbud

Vi erbjuder Sveriges bredaste utbud, marknadens största HD-utbud samt ett hundratal kanaler från hela världen

Inga bindningstider

Vi har inga långa bindningstider, som kund har du alltid endast en kalendermånads uppsägningstid på vår tjänst

Inga dolda avgifter

Vi har inga dolda avgifter utan du som kund betalar enbart för det du beställer

Bli kund hos oss

Ta reda på om du kan bli kund hos oss

För att bli kund hos oss behöver vi kunna leverera på din adress. Klicka dig vidare och knappa in dina adressuppgifter för att se om du kan ta del av landets bredaste utbud och marknadens största HD-utbud redan idag.

Beställ tilläggskanaler

Ta del av vårt breda utbud av kanaler och kanalpaket

Se prisbelönta filmer och serier från C More. Sport i världsklass från V sport, series & film. Välj ut fem eller tio favoritkanaler av högklassig underhållning från Sappa, eller internationella kanaler från hela världen från C Vision.

Vanliga frågor och svar

Din digitalbox krånglar och du kan inte komma på varför? Här är några av de mest förekommande frågor och svar. Hittar du inte din fråga i listan? Klicka på knappen nedan för hitta ännu fler frågor och svar.

  • Jag har en digitalbox och får felmeddelandet ”ingen signal”

    Nästan alltid beror det här på att man inte är i rätt källa/source på TV’n. Om man har kopplat in boxen i t.ex HDMI2 så behöver man välja HDMI2 som källa med TV’ns fjärrkontroll. Denna knapp är olika från TV till TV. Oftast heter den Source eller Input. Ibland ser knappen ut enligt nedan. Om man vill dubbekolla att man är i rätt källa på ett enkelt sätt kan man trycka på meny-knappen på boxens fjärrkontroll, om inte menyn dyker upp så är man i fel källa. Tänk på att boxen måste vara igång (lyser grönt) när ni testar detta.

  • Vilka kanaler ingår i mitt digitala basutbud?

    Det digitala utbudet varierar beroende på din fastighetsägares/bostadsrättsförenings avtal med oss. Kontakta vår support eller er förening för att ta del av ert digitala utbud.

  • Vad behövs för att se digital-TV på en eller flera TV apparater?

    Ni behöver en digital utrustning och programkort till varje TV, antingen en box eller en modul (kortläsare). För att få samma utbud på fler TV-apparater kan man spegla huvudkortet till extrakorten.

  • Mina kanaler är avstängda pga en sent betald faktura

    TV-kanaler och tjänster sätts igång så snart din betalning är oss tillhanda. Om betalningen går via Visma kan det ta ett par bankdagar innan pengarna är oss tillhanda.